Volvo andis teda, et kolmanda kvartali kasumit aitas upitada nõrk Rootsi kroon, vahendab Bloomberg.
Ettevõtte kolmanda kvartali müüginumbrid tõusid üheksa protsendi võrra 73,3 miljardile Rootsi kroonile, tegevusmarginaal suurenes 6,9 protsendile käibest. Veokite müük kasvas kolme protsendi jagu, kasvu näitasid müüginumbrid just Põhja-Ameerikas ning Euroopas. Kuna Rootsi kroon on viimastel kuudel nõrgenenud, lisas see tegevuskasumile juurde omakorda 831 miljonit krooni.
Ettevõtte aktsia hind tegi tõusu, kasvades 4,1 protsendi võrra 90,75 kroonini. Tänavu aastal on aktsiahind tõusnud 5,7 protsendi jagu.
Volvo on tegemas sel aastal suuri struktuurimuudatusi, kuna Hiina ja Brasiilia turud on langemas. Kuigi ettevõte plaanib järgmiseks aastaks kulusid kärpida 10 miljardi krooni võrra, ollakse kärbetega alles poole peal.
„Nad jäävad efektiivsuse eesmärkide saavutamisega hätta,“ kommenteeris Pareto Securitise analüütik David Jacobsson Cederberg. „Nad suudavad suurema osa eesmärkidest küll täita, ent mitte kõike, kuna nõudlus on langemas,“ lausus ta, viidates sellele, et kuigi nõudlus Euroopas on üsna hea väljavaatega, on langustrendi näha Põhja-Ameerika poole peal. Samuti prognoositakse tagasihoidlikku nõudluse kasvu ehitusmasinate valdkonnas.
Seotud lood
Maailma suuruselt teine veokite tootja Volvo kärpis müügiprognoosi Põhja-Ameerikas, kuna sealne nõudlus on hakanud vähenema.
Kui väljas sajab lund ja päevavalgus kestab vaid hetke, muutub kodukontor meie igapäevaseks keskpunktiks – kohaks, kus töö, loovus ja ka mugavus peavad koos eksisteerima. Hea valgustus, ergonoomiliselt kujundatud ja rahulik töökeskkond aitavad pimedal hooajal säilitada nii töötahet kui ka meelerahu. Ja just sisemine tasakaal on eriti oluline, sest kodus töötavad lapsevanemad teavad hästi: külmade ilmadega algab ka viiruste hooaeg. Lisaks tööülesannetele tuleb sel ajal hoolitseda ka nohuste ja pisut pahurate laste eest, kes on lasteaiast koju kosuma jäetud.