LinkedIn otsis välja, missugused ettevõtted on portaali kasutajate seas kõige populaarsemad. Esikoha võitis oodatult Google.
- Google on LinkedIni kasutajate seas kõige ihaldusväärsem tööandja Foto: EPA
LinkedInil on 500 miljonit kasutajat ning portaali analüütikud uurisid, missuguste ettevõtete kontosid on kõige rohkem külastatud ning kelle tööpakkumisi enim vaadatud. Peale selle jälgis LinkedIn, missuguste ettevõtete profiile kasutajad enim jälgivad ning kust lahkub pärast aastat töötamist kõige vähem inimesi.
LinkedIn ei võtnud nimekirja koostamisel arvesse ennast ning oma emafirmat Microsofti.
Nimekirjast võib selgelt järeldada, et eriti ahvatlevatena tunduvad inimestele tehnoloogiaettevõtted. Järgnevalt on toodud LinkedIni analüütikute uuringu tulemused ehk nimekiri neist 25 ettevõttest, keda peetakse kõige ahvatlevamateks. Alustame tagantpoolt.
25. General Electric. Ettevõttel on 350 000 töötajat ning põhjalik praktikaprogramm. Pärast praktika lõppu on töötajail võimalik jääda tööle ning hakata karjääriredelil tõusma.
24. Adobe. Ettevõtte üks põhimotosid on, et töötaja peaks olema võimalikult mitmekülgne ning mõistma erinevaid valdkondi.
23. Schneider Electric. Prantsuse ettevõte, mis on tuntud selle poolest, pakub oma töötajaile võimalust töötada ettevõtte eri riikide harukontorites.
22. EY. Ettevõttel on üle maailma 250 000 töötajat. EY on Saksamaal tutvustanud nii-öelda pagulasprogrammi, mille käigus saavad Saksamaale läinud pagulased võimaluse läbida ettevõttes praktika ning sobivuse korral sinna ka tööle jääda.
21. Accenture. Ettevõttel on kokku 401 000 töötajat.
20. PepsiCo. Ettevõttel on umbes 264 000 töötajat. Viimasel aja on Pepsi silma paistnud peale Kendall Jenneri skandaali ka sellega, et tahab oma tooteid tervislikumaks muuta.
19. Deloitte. Audiitorfirma Deloitte'i puhul meeldib töötajatele see, et neil on võimalus tööalaselt liikuda maailma eri paigus asuvate harukontorite vahel.
18. IBM. Ettevõttel on oma nii-öelda palkamissüsteem Watson, mis analüüsib, missuguste kandidaatide CV ja motivatsioonikiri sobib neile kõige paremini.
17. Johnson & Johnson. Ettevõte annab oma tütarfirmadele vabad käed kujundada oma strateegia ja turundus.
16. The Walt Disney Company. Ettevõtte töötajad ja nende pered saavad tasuta külastada Disney teemaparke.
15. Unilever. Ettevõttel on kokku 169 000 töötajat.
14. Siemens. Ettevõte on tuntud selle poolest, et sinna tööle asunud jäävad nendega pikaks ajaks. Siemensis on töötaja keskmine staaž 8,6 aastat.
13. Oracle. Ettevõttel on kogu maailmas 135 000 töötajat.
12. Tesla. Tegu on suurima turuväärtusega USA autotootjaga, kelle hingekirjas on üle maailma 30 000 töötajat.
11. Cisco. Ettevõte annab igal aastal oma töötajaile lisaks viis vaba päeva, et nad saaksid tegeleda vabatahtlikutööga.
10. Dell Technologies. Ettevõte on tuntud selle poolest, et töötajad saavad oma graafikut suuresti ise sättida.
9. L'Oreal. Hea näide sellest, kuidas tubli tööga saab kõrgele tõusta. Selle praegune juht alustas L'Orealis 1978. aastal praktikandina ning nüüd juhatab vägesid.
8. LVMH. Ettevõttes on 135 000 töötajat.
7. McKinsey & Company. Ettevõtte töötajad saavad osaleda igal aastal vähemalt ühes rahvusvahelises projektis.
6. Salesforce. Ettevõte on pühendunud sellele, et kõik saaksid võrdset palka ning töötajatele ei tehtaks vahet soo või rassi põhjal.
5. Apple. Igal ettevõtte töötajal on Apple'i aktsiaid.
4. Uber. Kuigi Uber on viimasel ajal sattunud pigem skandaalidesse ning ettevõtte juht Travis Kalanick võttis juhtimisest puhkuse, on Uber LinkedIni kasutajate seas endiselt väga populaarne.
3. Facebook. Facebooki juht Mark Zuckerberg on öelnud, et kui potentsiaalne töötaja siseneb ettevõtte kontorisse, peab ta tundma, kui palju saab veel ära teha, et Facebooki paremaks muuta.
2. Amazon. Ettevõttes töötab üle maailma 341 400 inimest.
1. Alphabet. Google’i emafirma Alphabet on LinkedIni kasutajate seas kõige ihaldusväärsem tööandja. Ettevõte julgeb töötajatele anda suure vastutuse ning kaasab neid erinäolistesse projektidesse. Samuti on hea tahtmise korral väga suur võimalus areneda ettevõttesiseselt.
Seotud lood
Tundlikke kliendiandmeid omavad advokaadibürood on küberkurjategijate pidevas huviorbiidis, mistõttu nõuab advokatuur, et küberturvalisus oleks tagatud kõrgeimal tasemel. Et nõuded saaksid täidetud ka päriselt ning ka töötajate teadlikkus tõstetud, on mõistlik kaasata oma ala spetsialistid, usub advokaadibüroo TARK juhtivpartner Tanel Tark.
Enimloetud
3
Testi, kas oled targem kui Luik ja Rõtov
Viimased uudised
“Mitte hiinlased, vaid Euroopa on ise endale jalga tulistanud“
Kahjum parandati suuremaks
Lisatud Pärnumaa ettevõtete TOP
Hetkel kuum
Lisatud Saaremaa ettevõtete TOP
“Pakuti huvitavat võimalust, haarasin kinni“
Tagasi Äripäeva esilehele