Viis aastat tagasi Balti turule jõudnud rõivatootja H&M lõi Apranga plaanid segi, eriti Eestis, kus on väga tihe konkurents, rääkis ettevõtte juht Rimantas Perveneckas.
- Apranga grupi juht Rimantas Perveneckas leiab, et praegu jäädakse Eestis loodetud plaanist maha. Foto: Judita Grigelytė
Apranga käive kasvas Eestis selle aasta esimese kuue kuuga rohkem kui Lätis ja Leedus. Neis kahes riigis oli kasv kõigest 1–2%, aga Eestis 6%. Perveneckas ütles, et Apranga on Lätis ja Leedus turuliider, Eestis ollakse teised ja jäädakse loodetud plaanist maha. "Kuid me näeme suurt arengupotentsiaali, meie käive teie riigis on viimase seitsme aastaga kasvanud 2,5 korda," ütles Perveneckas Äripäeva sõsarlehele Delovõje Vedomosti. "Eesti turul on väga tihe konkurents ja seal on palju kohalikke ja välismaiseid tegijaid. Me ei taha teha vigu ja sellepärast avame uusi kauplusi üksnes eksklusiivsetes kohtades," lausus ta.
Seotud lood
Mõni sent veel ja Apranga aktsia väärtus langeb allapoole mu soetamisväärtust. Sellisel juhul on kolm valikut: kannatan ära, ostan juurde või heidan investeeringu üle parda.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.