• OMX Baltic1,02%299,07
  • OMX Riga0,28%864,91
  • OMX Tallinn1,37%1 937,02
  • OMX Vilnius2,34%1 150,29
  • S&P 500−2,25%4 948,59
  • DOW 30−1,61%37 355,18
  • Nasdaq −2,8%15 166,48
  • FTSE 1002,71%7 910,53
  • Nikkei 2256,03%33 012,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,04
  • OMX Baltic1,02%299,07
  • OMX Riga0,28%864,91
  • OMX Tallinn1,37%1 937,02
  • OMX Vilnius2,34%1 150,29
  • S&P 500−2,25%4 948,59
  • DOW 30−1,61%37 355,18
  • Nasdaq −2,8%15 166,48
  • FTSE 1002,71%7 910,53
  • Nikkei 2256,03%33 012,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,91
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%94,04
  • 21.12.18, 11:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswagen kaotab 7000 töökohta

Saksamaa suurim autotootja Volkswagen kavatseb elektriautodele ülemineku tõttu vähendada töökohti, mida ei ole enam vaja. Lähiaastatel kaotab ettevõte ligi 7000 töökohta, vahendab Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Volkswageni Emdeni tehas on üks kahest, kus tuleb kontsernil töötajaid vähendada.
  • Volkswageni Emdeni tehas on üks kahest, kus tuleb kontsernil töötajaid vähendada. Foto: EPA
Saksamaa ajalehe teatel peab Volkswagen muutma tootmist, kuna tahab minna üle elektriautodele. Samuti tuleb tehaseid ümber ehitada.
Kuna elektriautode tootmine on odavam kui senised bensiini- ja diiselmootoriga sõidukid, kavatseb Volkswagen Hannoveri ja Emdeni tehase 22 000 töötajat vähendada ligi 7000 võrra. See tähendab, et lähiaastatel vähendab Saksamaa autotootja töötajate arvu kahes tehases ligi kolmandiku võrra.
Töötajaid vähendatakse osaliselt pensionile minekutega, samuti pakutakse tähtajalise lepinguga töötajatele võimalust jätkata Porsche ja Volkswageni Kasseli tehases. Kontsern täpseid numbreid ei kommenteerinud.
Fookus elektriautodel
Hiljuti teatas Volkswagen, et pani paika tähtaja, millal ettevõte toodab viimased sisepõlemismootoriga sõidukid ja keskendub edasi elektriautodele. Kontsern toodab oma viimase põlvkonna sisepõlemismootoriga auto 2026. aastal.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele