• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 05.03.19, 19:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saudid: sisepõlemismootor ei kao kuhugile

Maailma suurim energiafirma ütleb, et elektriautod pole valmis traditsioonilist sisepõlemismootorit transpordisektoris veel asendama, vahendab CNBC.
Saudi Aramco.
  • Saudi Aramco. Foto: Reuters
Transporditööstus moodustas mullu naftanõudlusest enam kui poole. Morgan Stanley prognoosib, et 2025. aastaks tõuseb globaalne elektriautode arv 36 miljonini. IHS Markiti analüüsist selgub, et 2040. aastaks on 30 protsenti müüdud autodest elektrilised.
Bensiini- ja diiselautode väljavahetamine on tekitanud spekulatsioone, et nõudlus nafta järele võib järsult taanduma hakata.
Saudi Araabia suurima naftafirma Saudi Aramco tehnoloogiajuht Ahmad Al Khowaiter ütles Genfi autošoul, et elektriautod niipea bensiini- ja diiselautosid asendama ei hakka.
“Prognoosijate konsensus on selline, et sisepõlemismootor ei kao järgnevate kümnendite jooksul kuhugile,” seletas ta. “Me arvame, et sajandi keskpaigaks on 90 protsenti autodest jätkuvalt sisepõlemismootoriga.”
Al Khowaiter ütleb, et Saudi Aramco üheks eesmärgiks on vähendada bensiini- ja diiselautode emissioone. Keskpikas perspektiivis on see saaste vähendamiseks tema arvates parim variant.
“See on meie vastutus. Peame autotootjatega koostööd tegema,” nentis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele