Samal ajal kui rahakaasamisplatvormidelt kapitali küsinud joogitootja Nudist ja jäätisetootja La Muu kuhjati rahaga üle, läheb Õllenaudi kampaania visalt.
- Õllenaudi juhatuse liige Urmas Roots Sauel asuvas pruulikojas. Foto: LIIS TREIMANN
Äripäeva poole on pöördunud mitu investorit, kes uurivad, miks on praegu Fundwise'i platvormil koos vaid 15% soovitud rahast. Käsitööõllede tootja Õllenaut tahab koguda investoritelt vähemalt ligi 310 000 eurot uue pruulikoja ehitamiseks. Veel on kampaaniat järel 43 päeva, koos on aga napilt 48 000 eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti väikepruulijate tulemused näitavad vastakaid ja ka õpetlikke tulemusi – turu pioneer maadleb miinuses ja kaasab uusi omanikke ning raha, hiljem turule jõudnud tootjad aga naudivad välisturgude toel rekordilisi aastaid.
Rahvusvahelise veebipõhise maaklerfirma Freedom24 analüütikud on välja selgitanud kümme ettevõtet, mille börsile minek (IPO) saab olema alanud aastal finantsmaastiku keskmes. Nende seas on nii tehisintellekti uuendajaid, digitaalse turvalisuse liidreid kui ka kiirmoehiiglasi, lisaks ettevõtteid, mis püüavad positsioneerida ennast mõnedes võtmekategooriates ja meelitada ligi kõige tähelepanelikumaid investoreid.