Riik peaks Tallinkile riigiabi andmisel eelistama osaluse võtmist ning abistamises võiks osaleda ka laevafirma senised suuromanikud Infortar ja Baltic Cruises Holding.

- Tallinkil kui riigiabi taotlejal peab olema piisavalt ka oma nahk mängus, leiavad mitmed eksperdid. Samas ei tohi unustada, et riigiabita jäädes võib Tallink teiste Euroopa ettevõtetega võrreldes jääda kehvemasse seisu. Foto: Liis Treimann
Nii arvab riigikogu rahanduskomisjoni esimees Aivar Kokk (Isamaa). „Kindlasti peaks riigi eesmärk olema see, et kõik ettevõtted kaaluvad kõigepealt turul saada olevaid võimalusi ja kui need pole vastuvõetavad, siis pöördutakse riigi poole,“ vastas Kokk küsimusele, kas riik peaks Tallinki abistama, kui LHV pakub ettevõttele turutingimustel laenu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.