USA California apellatsioonikohus otsustas neljapäeval ühehäälselt, et sõidujagamisplatvormi pakkuvad ettevõtted peavad oma autojuhid osariigis töötajateks liigitama.

- Uber ja Lyft ennast tööandjateks ei pea, vaid enda sõnul tegelevad vaid platvormi pakkumisega, kus inimesed, kes tahavad taksot sõita, leiavad endale kliente. Foto: Reuters/Scanpix
Sõiduplatvormide elu läks keeruliseks pärast seda, kui Californias jõustus seadus, mille eesmärk on sõidujagamise, toidu kohaletoimetamise ja muid telefoniäpipõhiseid töötajaid muuta palgatöötajateks, kellel on õigus sellistele hüvitistele nagu töötuskindlustus ja miinimumpalk.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.