Ekspress Grupp teatas börsile oma majandustulemused, millest selgus, et grupi müügitulu kahanes 2020. aastal varasema aastaga võrreldes 6 protsenti, 63,2 miljonile eurole, kuid puhaskasum kasvas aastaga 80 protsenti, 2,5 miljoni euroni.
Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu (paremal) sõnul aitas digitellimuste kasvule kaasa see, et digisisu eest maksmine hakkab ühiskonnas muutuma normiks. Foto: Andras Kralla
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu märkis börsiteates, et 2020. aasta oli ettevõtte jaoks digitellimuste kasvu poolest murranguline kõigil turgudel. „Tellimuste kasvu peamine põhjus on inimeste hoiakute ja harjumuste muutus ning ka ühiskonnas toimuvad muudatused ja protsessid. Kvaliteetse omakeelse digitaalse sisu eest maksmine on muutunud tänapäeval normiks. Muutust toetas ka üleüldine foon – valeuudiste ja vandenõuteooriate levik sotsiaalmeedia platvormidel on omakorda tähtsustanud objektiivse ajakirjanduse tähtsust ühiskonnas,“ selgitas Rüütsalu.
"Investeerimisideede universumi" saates teeme juttu autodest ja autodesse investeerimisest. Kas eksklusiivse auto ostmine on kulu või investeering? Milliseid mudeleid valida, kui soovida, et nende väärtus aja jooksul tõuseks?