Tallinna Kaubamaja teatas, et sulgeb järk-järgult aastaid kahjumit näidanud jalatsiäri füüsilised poed ning jääb jalanõusid edasi müüma e-kanalites. Jalatsiäride segment pole aasta baasil kasumisse jõudnud vähemalt viimased 10 aastat.
- ABC Kinga kauplus Viru Keskuses. Foto: Raul_Mee
TKM Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp ütles otsust kommenteerides, et jalatsiäris olid keerulised ajad juba enne COVID-19 kriisi, mille tõttu omakorda veel kaks kevadhooaega kaubanduse sulgemiste tõttu märkimisväärselt kannatas. „Klientide ostueelistused on selgelt muutunud klassikalisest kingast sportlikuma jalatsi suunas ning konkurents selles äris seetõttu eriti tihe. Olime mõnda aega valikute ees, kas jõuliselt strateegiat muuta või kahjumlik ärisuund lõpetada,“ lisas Puusepp.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kasum kasvas pea kaks korda
Tallinna Kaubamaja Grupi värsked tulemused näitavad, et börsifirmat vedas teises kvartalis eriti hästi autokaubandus, kuid suurt rahulolu tõi juhtkonnale ka kaubamajade segmendi müügitulu taastumine.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.