Netflix kahekordistas kolmandas kvartalis aastases võrdluses uute tellijate arvu, vahendab Financial Times.
- "Kalmaarimäng" on jõudnud pea kolmandiku Netflixi tellijateni. Foto: Reuters/Scanpix
Kasvu taga on peamiselt Lõuna-Korea nüüdseks kultussarjaks kujunenud “Squid Game” ehk eesti keeles “Kalmaarimäng”. “Kalmaarimäng” on jõudnud Netflixi kaudu üle maailma 142 miljoni vaatajani, kes on vaadanud sarja vähemalt kaks minutit. See tähendab, et sarja on vaadanud kaks kolmandikku tellijatest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tulemused oodatust kehvemad
Netflix ootab tellijate arvu kasvu märgatavat aeglustumist ja keskendub nüüd järjest enam ka videomängudele, vahendab Reuters.
Netflix teatas, et aeglasem TV-sarjade ja filmide tootmine pandeemia ajal mõjutas tellijate kasvu esimeses kvartalis negatiivselt. Aktsia reageeris 11protsendilise langusega, vahendab Reuters.
Vargused ei ole jätnud puutumata mitte ühtegi kaupluseketti. Kuigi suuremad poed panustavad turvalisusele üha rohkem, kannavad ärid iga aasta varguste tõttu siiski väga suuri kahjusid. Forus annab ühe Eesti suurima turvapartnerina ekspertnõu, kuidas kaitsta paremini oma vara ja kaupluse töötajad saaksid end tunda turvalisemalt.