"Kalmaarimäng" on jõudnud pea kolmandiku Netflixi tellijateni.
Foto: Reuters/Scanpix
Kasvu taga on peamiselt Lõuna-Korea nüüdseks kultussarjaks kujunenud “Squid Game” ehk eesti keeles “Kalmaarimäng”. “Kalmaarimäng” on jõudnud Netflixi kaudu üle maailma 142 miljoni vaatajani, kes on vaadanud sarja vähemalt kaks minutit. See tähendab, et sarja on vaadanud kaks kolmandikku tellijatest.
Netflix teatas, et aeglasem TV-sarjade ja filmide tootmine pandeemia ajal mõjutas tellijate kasvu esimeses kvartalis negatiivselt. Aktsia reageeris 11protsendilise langusega, vahendab Reuters.
„Kui Ukrainas käib sõda ja USA presidendi Donald Trumpi trikid on kõik ebastabiilsemaks muutnud, siis ei juhtu midagi, kui oma taastuvenergia eesmärgid natukene hiljem saavutame,“ ütles Rohetiigri nõukogu esimees Andres Veske.