• OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • OMX Baltic−0,03%283,88
  • OMX Riga−0,14%875,73
  • OMX Tallinn0,51%1 790,88
  • OMX Vilnius0,33%1 121,49
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1001,35%8 505,22
  • Nikkei 225−0,31%38 451,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,6
  • 03.11.21, 10:45

Silvano jätkas kopsaka kasumi teenimist

Pesutootja Silvano Fashion Group suutis kolmandas kvartalis heade tulemustega jätkata, kasumit suudeti lausa kümnekordistada. Viimastes kvartalites on Silvano tulemused märgatavalt paranenud.
Kauplus Kristiine keskuses, Silvano Fashion Grupp.
  • Kauplus Kristiine keskuses, Silvano Fashion Grupp. Foto: Meeli Küttim
Silvano üheksa kuu käive kasvas eelmise aasta sama ajaga võrreldes 24 protsenti, 36,89 miljoni euroni. Sama perioodi brutokasum oli 21,1 miljonit eurot, kasvades aastaga 16,6 protsenti. Ärikasum suurenes 47,3 protsenti, 12,33 miljoni euroni.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 09.08.21, 13:05
Silvano supertulemus pani aktsia järsult tõusma
Pesutootja Silvano Fashion Group suutis teenida poolaastaga enam kui 6 miljonit eurot kasumit, mis pani täna aktsia Tallinna börsil kiiresti tõusma.
Börsiuudised
  • 06.08.21, 22:37
Silvano kasvatas tugevalt kasumit
Silvano Fashion Grupp avaldas konsolideeritud poolaasta tulemused, mis näitasid nii käibe kui ka puhaskasumi kasvu.
Börsiuudised
  • 25.05.21, 15:37
Silvano kasumlikkus üllatas LHV analüütikuid
Silvano Fashion Groupi esimese kvartali kasuminäitajad ületasin LHV analüütikute ootuseid, kuid tulud langesid märkimisväärselt, mida oli ka oodata. Analüütikud näevad aktsial korralikku tõusuruumi.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele