Ekspert selgitab: kuidas kajastada ettevõttes Ukraina annetusi
Pingestatud olukord Ukrainas kaasab ettevõtteid järjest enam Ukrainat aitama. Kuidas seda ettevõtte tasandil raamatupidamislikult kajastada, selgitab raamatupidamisekspert Krista Teearu.
Eesti ukrainlaste organisatsioonid ja Eesti kodanikuühendused korraldasid laupäeval Tallinnas Vabaduse väljakul meeleavalduse, toetamaks Ukraina rahvast. Foto: Andras Kralla
Teearu sõnul kajastatakse annetused ettevõtete raamatupidamises eraldi kontol, muude ärikulude plokis.
Astusin täna enda 20 aasta pikkuse investeerimiseksperimendi jooksul pretsedenditu sammu ja esimest korda tegin investeeringu, millelt ma ei oota rahalist tootlust. Toetasin 1000 euroga Ukraina relvavägesid.
Ettevõtjad, püsigem ühtsed ja toetagem ukrainlasi, igaüks oma valdkonnas – meil kõigil on oma võimalused selleks olemas, kirjutab Monese asutaja ja juht Norris Koppel vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Margus Linnamäe omanduses MM grupi ettevõtted Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes toetavad Ukrainat 1 miljoni euro väärtuses elutähtsate esmaabitarvikute ja ravimitega.
Kaubandus-tööstuskoja ja kaitseministeeriumi asutatud Riigikaitse Edendamise Sihtasutus algatab koos Eesti Reservohvitseride Koguga heategevusliku annetuskampaania, millega toetatakse Ukraina sõjas kannatada saanute ravi Eestis või liitlaste juures.
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”