47 000 rahahuvilist koondav Kogumispäeviku Facebooki grupp kaasab liikmeid väljakutsete, teemakuude ja mõjuisikute kaudu. Peamine on luua kogukonnatunne, mis paneb liikmed kaasa mõtlema, omaenda harjumusi muutma ning rääkima kaasa kunagisel tabuteemal “raha”.
- Kati Voomets (vasakult), Grete Koho ja Mari-Liis Jääger võtavad rahatarkuse jagamise missiooni hingega. Foto: Erakogu
Kogumispäevik, mida veab Swedbanki Rahaasjade Teabekeskus, sai alguse panga sotsiaalmeediajuhi mõttest teha kampaania noortele vanuses 18–25. Loodigi Facebooki grupp, kaasa aitama paluti ka tuntud näitlejad Martti Hallik ja Kristel Aaslaid, kes jagasid oma säästunippe ja eesmärke, miks üldse rahaliselt targemaid otsuseid tegema peaks.
Kuid niipea, kui auhinnad ja sisuloojad enam päevakorras polnud, jäid grupiarutelud soiku. Lisaks sai tiim aru, et vastloodud gruppi ei tulnud mitte sihtgrupiks olnud noored, vaid pigem inimesed vanuses 25–34 ja isegi 35–44 aastat.
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”