47 000 rahahuvilist koondav Kogumispäeviku Facebooki grupp kaasab liikmeid väljakutsete, teemakuude ja mõjuisikute kaudu. Peamine on luua kogukonnatunne, mis paneb liikmed kaasa mõtlema, omaenda harjumusi muutma ning rääkima kaasa kunagisel tabuteemal “raha”.

- Kati Voomets (vasakult), Grete Koho ja Mari-Liis Jääger võtavad rahatarkuse jagamise missiooni hingega.
- Foto: Erakogu
Kogumispäevik, mida veab Swedbanki Rahaasjade Teabekeskus, sai alguse panga sotsiaalmeediajuhi mõttest teha kampaania noortele vanuses 18–25. Loodigi Facebooki grupp, kaasa aitama paluti ka tuntud näitlejad Martti Hallik ja Kristel Aaslaid, kes jagasid oma säästunippe ja eesmärke, miks üldse rahaliselt targemaid otsuseid tegema peaks.
Kuid niipea, kui auhinnad ja sisuloojad enam päevakorras polnud, jäid grupiarutelud soiku. Lisaks sai tiim aru, et vastloodud gruppi ei tulnud mitte sihtgrupiks olnud noored, vaid pigem inimesed vanuses 25–34 ja isegi 35–44 aastat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva noortele seatakse tihtilugu kõrged ootused – tuleb olla kiire õppija, kohanemisvõimeline ning tark ajakasutaja. Kui sellele lisada siht saavutada edu nii õpingutes kui ka tippspordis, tekib valem, mida vähesed suudavad tasakaalustada. Just seda kombinatsiooni nimetatakse kaheseks karjääriks, mis on tänapäeva üheks arengusuunaks noorsportlaste karjääri kujundamisel.