Apple kaotab Hiinas turuosa kohalikele konkurentidele
Apple'i müüs Hiinas iPhone nutitelefone esimeses kvartalis 19% vähem, mis on suurim langus alates 2020. aastast ning loovutab jätkuvalt oma turuosa kohalikele konkurentidele nagu Huawei ja Xiaomi.
Apple telefonid kaotavad Hiinas oma populaarsust. Foto: Andras Kralla
Bloomberg vahedab, et Apple langes Hiina mobiiliturul kolmandale kohale ja on ligikaudu samal tasemel rivaali Huawei´ga. IPhone'i nõrkus on tähelepanuväärne ka seetõttu, et esimene kvartal, mil Hiina tähistab uut aastat, on traditsiooniliselt suurima tarbimisega kvartal. Huawei seevastu suurendas käivet peaaegu 70% ja näitas kasvu premium-segmendis, kus Apple kunagi domineeris.
Analüütikute hinnangul on maagilisest seitsmikust puudu ravimifirma, mille aktsia hinna kasv edestab juba viit imelise seitsmiku liiget ning omab S&P 500 indeksis suuremat positsiooni kui Tesla.
Konkurentsieelistega ja kiiresti kasvavas tehnoloogia valdkonnas näevad analüütikud kahel aktsial pikemas perspektiivis suurt potentsiaali, vahendab Yahoo Finance.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.