Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Meediaagentuuride TOP: eesmärk on olla nr 1
Meediaagentuuride TOPi võitis meedia täisteenust pakkuv meediaagentuur Inspired Universal McCann OÜ, kelle põhitegevusalad on meediastrateegiate väljatöötamine, meediaplaanide koostamine ning reklaamide vahendamine.
Inspired Universal McCanni juhtiv partner Meelis Järvela. Foto: Andres Haabu
Ettevõtte eesmärk on olla oma klientide strateegiline partner ja konsultant kõikides meediaküsimustes. Alates 2009. aastast on Inspired Universal McCann Baltikumis Universal McCanni keti esindajaks.
Ettevõtte müümine on omaniku jaoks kaalukas otsus, mis võib ette tulla vaid korra elus. See võib tähendada uue vabaduse algust – rohkem aega perele, vähem stressi ja võimalust pühenduda uutele projektidele ja väljakutsetele. Samas on müük strateegiline samm, mis nõuab läbimõeldud otsustamist. Millal on õige aeg oma ettevõte maha müüa? Millised märgid viitavad sellele, et võiksid seda võimalust kaaluda?