Hiina elektriautode tootja Nio on võtmas suunda Euroopa turule, aga võitleb samal ajal tarneprobleemide ning langeva aktsia hinnaga. Kas selles valguses on mõistlik oma raha sinna panna?
- Nio on nüüdseks avanud ka oma esimese Euroopa tehase. Foto: Reuters/Scanpix
Kui 2021. aastal sisenes Nio Norra turule, siis alles hiljuti teatati, et peagi võib nende sõidukeid näha vuramas ka Saksamaa, Hollandi, Taani ja Rootsi teedel. Sealjuures hakatakse tegutsema autotootja seisukohast küllaltki uudse mudeliga – nimelt ei plaanita uusi turge vallutada mitte autosid müües, vaid pakkudes renditeenust, kus kliendid saavad endale sobiva ajaperioodi jooksul autot kasutada, aga autod ise jäävad tootjale.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
3 viimase kuuga +33%
Tänavune börsiaasta mul suud just kõrvuni ei venita, sest üleüldise turulanguse taustal on aasta algusest mu portfelli väärtusest sulanud 12 protsenti. Aga! Viskasin pilgu peale mõnele oma USA aktsiale ja süda läks soojaks. Sealjuures näitab üks mu aktsiatest sellist tugevust, mida iga investor näha tahab.
Riviani aktsia kerkis teisipäeval üle 13%, kui andis teada tugevatest kolmanda kvartali müüginumbritest ning jäi oma terve aasta müüginumbrite juurde, vahendab Reuters.
Rohepöörde valguses autotootjatele seatavad järjest karmimad emissiooninõuded tõukavad neid üha enam elektriautosid tootma. Millised ettevõtted sellest võidavad ja mis firma aktsiaid peaks kohe homme hankima?
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.