Werneri kohvikut, Gustavi kondiitriteenust ning Joel Ostrati isikubrändi tooteid ühendava ettevõtte Mattias Cafe OÜ käive ulatus 2017. aastal 7,1 miljoni euroni.
- Mattias Cafe oli möödunud aastal üks viiest nominendist EY aasta ettevõtja tiitlile. Pildil Siim Liivamägi, Rivo Sisas ja Joel Ostrat. Foto: Andras Kralla
Aasta varem oli müügitulu 6,4 miljonit eurot ning seega kasvas käive aastaga rohkem kui 10%.
Äripäeva Infopanka värskelt laekunud majandusaasta aruandest selgub, et müügitulu jagunes suuresti pooleks - toitlustamisest tuli 3,43 miljonit eurot käivet ja kondiitritoodete valmistamisest 3,25 miljonit eurot.
Aastaga näitas suurimat kasvu aga Joel Ostrati bränd "Küpseta-Naudi-Ela". Kui 2016. aastal laekus sealt müügitulu 107 000 eurot, siis aasta hiljem ulatus brändi käive juba 430 000 euroni.
Kasum suurenes poole võrra
Kasumit teenis ettevõte 2017. aastal ligi 370 000 eurot. Seda on umbes 135 000 eurot rohkem kui aasta varem ehk kasum suurenes 58,5% võrra.
Hoolimata kasumi suurenemisest on ettevõttel olnud viimastel aastatel ka raskusi. Nii oli näiteks 2016. aastal plaanis avada toitlustuspunkt Tartu Ülikooli Kliinikumi Maarjamõisa peamajas. "See plaan siiski ei teostunud," nenditakse aruandes.
Samuti avas Mattias Cafe tütarettevõte Pagariahi OÜ Kalamaja Gustav Cafe juures Fabrik restorani, kuid seegi ei läinud ootuspäraselt käima. "Kahjuks tootis Fabrik restoran oma erilise köögiga ainult kahjumit ja 2017. aasta veebruaris sai see projekt läbi," tõdetakse aruandes.
Aruandeaasta lõpus töötas ettevõttes kokku 245 töötajat ja aastaga kasvas töötajate arv 15 võrra.
Ettevõtte omanike sekka kuulub lisaks Joel Ostratile Rivo Sisas ning Siim Liivamägi (kõigil osaluse suurus umbes kolmandik). Dividendideks otsustati jaotada 164 000 eurot.
Ettevõte alustas oma tegevust 2005. aasta septembris avades Tartu linnas kohvik-restorani nimega Werner. Ettevõtte põhitegevuseks on toitlustamine.
Mattias Cafe OÜ esitas oma mulluse aastaaruande äriregistrisse 25. jaanuaril. Ettevõtte majandusaasta lõppes 2017. aasta 31. detsembril.
Seotud lood
Kuulete kahte ettekannet Gaselli Kongressilt. Ärijuht ja kokk Joel Ostrat räägib viis aastat küpsenud plaanist – hakata müüma frantsiisi ja viia oma toit välismaale.
Tänasel Äripäeva korraldatud 18. Gaselli Kongressil rääkis kokk ja restoraniärimees Joel Ostrat, kuidas temast sai tippettevõtja.
Eri põlvkondade ühtseks ja tõhusaks tiimiks sidumine võib olla keerukas, kuid õigesti juhitud meeskondades toovad vanemate kogemused koos nooremate avatud mõtlemisega kokkuvõttes paremaid tulemusi, leitakse saates “Minu karjäär”.
Enimloetud
3
Testi, kas oled targem kui Luik ja Rõtov
Viimased uudised
“Mitte hiinlased, vaid Euroopa on ise endale jalga tulistanud“
Kahjum parandati suuremaks
Lisatud Pärnumaa ettevõtete TOP
Hetkel kuum
Lisatud Saaremaa ettevõtete TOP
“Pakuti huvitavat võimalust, haarasin kinni“
Tagasi Äripäeva esilehele