• OMX Baltic0,25269,45
  • OMX Riga1,8933,33
  • OMX Tallinn0,321 755,28
  • OMX Vilnius0,46989,99
  • S&P 5000,545 567,19
  • DOW 300,1739 375,87
  • Nasdaq 0,918 352,76
  • FTSE 100−0,458 203,93
  • Nikkei 2250,0040 912,37
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0095,29
  • OMX Baltic0,25269,45
  • OMX Riga1,8933,33
  • OMX Tallinn0,321 755,28
  • OMX Vilnius0,46989,99
  • S&P 5000,545 567,19
  • DOW 300,1739 375,87
  • Nasdaq 0,918 352,76
  • FTSE 100−0,458 203,93
  • Nikkei 2250,0040 912,37
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0095,29
  • 07.06.24, 14:00

Iga kord, kui kõigil läheb halvasti, hakkab digimeedia kasvama

00:00
  • Maarit EermeMaarit Eerme
Iga kord, kui kõigil läheb halvasti, hakkab digimeedia kasvama
Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates kuuleme kahte ettekannet 4. juunil toimunud Sotsiaalmeedia konverentsilt.
Saate esimeses pooles tutvustab Quantitase tegevjuht Kaarel Oja IAB Europe AdEx uuringu tulemusi. Tegemist on Euroopa suurima ja vanima digitaalsete kulutuste uuringu tulemustega.
Saate teises pooles kuuleme Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia strateegi Paula Johanna Adamsoni mõtteid sotsiaalmeedia strateegia kokku panemisest.
„Sotsiaalmeedia strateegia puhul on oluline teha see piisavalt dünaamiline, kuna sotsiaalmeedia on kiiresti muutuv,“ ütles Adamson. Ta rääkis ka, et kui sul hakkab sotsiaalmeedias mugav, siis on midagi halvasti. „Strateegia peaks toetama, kuidas olla parem, tegema rohkem ja eristuma.“
Foto: Quantitase tegevjuht Kaarel Oja. Autor: Raul Mee

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele