Ema ja tütre loodud väike pereettevõte NANA lasteriided sai sel sügisel rõõmustada nõudluse hüppelise kasvu üle. Edu võtmeks peab ettevõtte asutaja ja juht Pipi Treial juba suve lõpul talviste kinnaste, mütside ja sallide ette tootmist, varakult müügi alustamist ning valmisolekut alati eritellimustele vastu tulla.
Ema loob ise disainid, lõiked, õmbleb ja otsib materjalid. Tütar tegeleb ettevõtte arendamise, kliendisuhtluse, müügi ja turundusega.
Hetkel tegutsevad nad veel kahekesi, aga puudust tuntakse õmblejate palkamise järgi.
Ettevõtte motoks on paindlikkus ja valmidus alati klientidele vastu tulla. See on osutunud ka edukaks turundamises, kuna õnnelikud lapsevanemad jagavad enda positiivseid kogemusi teistele edasi.
“Ma ei kujuta ette, et me ütleksime inimestele ei. Äsja oli üks ema, kelle lapse peaümbermõõt oli suurem ning poest mütse saada ei olnud. Ta oli pisarates, kui kuulis, et me oleme valmis tema lapse suuruses mütsi tegema,” tõi Pipi näite.
Naine usub, et hea kliendikogemus ja siirad lood ongi kõige parem turundus, mis ka sotsiaalmeedias toimib. Samuti peab ta turunduses oluliseks, et iga pereettevõte jagaks enda pere lugu, millele jälgijad ning potentsiaalsed kliendid saaksid kaasa elada.
Millest pisike pereettevõte unistab, kuidas nad plaanivad enda kasvu jätkata ning mil viisil Pipi enda väikeseid lapsi juba ettevõtlusesse kaasab, saad kuulata allolevast podcastist.
Saadet juhib Jana Palm.
Fotol: NANA lasteriiete asutaja Pipi Treial
Foto: Jana Palm
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.