Seekordses Infopankuri saates räägime andmeauditist. Stuudios on Äripäeva infopanga müügiagendi ärisuuna juht Elis Suik ja CV-Online müügijuht Indrek Harjak. Saatejuht on Sigrid Kõiv.
Elis Suik ütles, et tippjuhid tihti ei tea, mis ettevõtte andmebaasides toimub. See jääb enamasti rohujuure tasandile, kuid müügiinimene, kes võtab andmebaasist vale kontakti, peab õige otsimisele aega kulutama ega saa sel ajal müüa. See tähendab ettevõtte jaoks saamata käivet, sest müügiinimene tegeleb sellega, millega ta ei peaks tegelema. Tema kogemuse kohaselt on iga teine andmebaas, mis auditeerimisse jõuab, vananenud või puudulik, enamasti mõlemat korraga. „Alustada võiks sellest, et ettevõtetel oleksid andmebaasides registrikoodid küljes,“ rääkis Suik, „see on esimene asi, et andmebaas oleks üldse edaspidi kasutatav!“
Indrek Harjak märkis, et kontaktisikud vahetuvad ettevõtetes iga päev ning kui läheneda vale infoga, siis võib see suhetele isegi saatuslikuks saada. CV-Online jaoks on oluline pidevalt jälgida oma klientide töötajate arvu ja käibe muutuseid, sest see võib näidata ka tööjõu vajaduse muutust ettevõttes. CV-Online pole kunagi välja arvestanud, kui palju ressurssi on ettevõte vananenud andmete kasutamise tõttu kaotanud. „Nüüd, tagantjärele ma isegi kardan numbrit,“ tunnistas ta. Foto: Sigrid Kõiv.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.