• OMX Baltic0,13%267,98
  • OMX Riga0,25%878
  • OMX Tallinn0,38%1 718,56
  • OMX Vilnius0,33%1 043,13
  • S&P 500−0,15%6 038,37
  • DOW 30−0,42%44 592,79
  • Nasdaq 0,11%19 424,61
  • FTSE 1000,56%8 359,41
  • Nikkei 2251,91%39 248,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%111,53
  • OMX Baltic0,13%267,98
  • OMX Riga0,25%878
  • OMX Tallinn0,38%1 718,56
  • OMX Vilnius0,33%1 043,13
  • S&P 500−0,15%6 038,37
  • DOW 30−0,42%44 592,79
  • Nasdaq 0,11%19 424,61
  • FTSE 1000,56%8 359,41
  • Nikkei 2251,91%39 248,86
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%111,53
  • 17.03.23, 14:00

Influencer turunduse kampaaniaks arvesta 500 kuni 3000 eurot

00:00
  • Priit KallasPriit Kallas
Influencer turunduse kampaaniaks arvesta 500 kuni 3000 eurot

Kuidas alustada koostööd influenceritega, millistele detailidele tähelepanu pöörata, kuidas mõõta kampaaniate tulemuslikkust ning kuidas on üldse hinnastatud koostöö influenceritega? Selleks oleme "Digiturunduse praktikumi" saatesse kutsunud Promoty turundusjuhi Marelle Elleni, kes avab influencer turunduse telgitagused.

„Kui influencer turundusega alustada, siis võiks alustada 500 euroga. Keskmised kampaaniad maksavad 2000–3000 eurot. Samuti on 1000 eurone kampaania ka väga okei. Keskmises kampaanias on kasutatud 10 influencerit,“ rääkis Ellen.

Saates toob Marelle Ellen ka näite, milline koostöö töötab ja milline mitte.

Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

Fotol: Promoty turundusjuht Marelle Ellen ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst. Autor: Äripäev

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele