• OMX Baltic0,18%270,68
  • OMX Riga−0,44%877,87
  • OMX Tallinn0,09%1 730,85
  • OMX Vilnius0,09%1 044,84
  • S&P 5000,4%5 916,98
  • DOW 30−0,28%43 268,94
  • Nasdaq 1,04%18 987,47
  • FTSE 1000,08%8 105,64
  • Nikkei 225−0,16%38 352,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,15
  • OMX Baltic0,18%270,68
  • OMX Riga−0,44%877,87
  • OMX Tallinn0,09%1 730,85
  • OMX Vilnius0,09%1 044,84
  • S&P 5000,4%5 916,98
  • DOW 30−0,28%43 268,94
  • Nasdaq 1,04%18 987,47
  • FTSE 1000,08%8 105,64
  • Nikkei 225−0,16%38 352,34
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,15
  • 28.03.23, 14:00

Kas tehisintellekt on uus turundustiimi liige?

00:00
  • Keit AusnerKeit Ausner
Kas tehisintellekt on uus turundustiimi liige?

Tänases "Eetris on turundusuudised" saates süveneme AI-turunduse põnevasse maailma. Uurime AI-turunduse uusimaid arenguid ja suundumusi ning arutame mõningaid eesseisvaid väljakutseid ja võimalusi. Saates arutlevad teema üle Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas, Fotografiska Tallinn brändijuht Jorvel Viilik ja agentuuri Imagine loovjuht Sven Luka. 

Kaubamaja ja Fotografiska koostööna sündis Kaubamaja kevadine moekampaania, mis on esimene tehisintellektiga loodud kampaania Eestis. Saates saame teada kampaania sünni tagamaadest ning ka seda, kuidas üldse on võimalik tehisintellekti turunduses rohkem ära kasutada. 

Saadet juhib Keit Ausner.

Pildil: Agentuur Imagine loovjuht Sven Luka, Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas ja Fotografiska Tallinna brändijuht Jorven Viilik. Foto: Äripäev

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele