Tänases "Eetris on turundusuudised" saates süveneme AI-turunduse põnevasse maailma. Uurime AI-turunduse uusimaid arenguid ja suundumusi ning arutame mõningaid eesseisvaid väljakutseid ja võimalusi. Saates arutlevad teema üle Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas, Fotografiska Tallinn brändijuht Jorvel Viilik ja agentuuri Imagine loovjuht Sven Luka.
Kaubamaja ja Fotografiska koostööna sündis Kaubamaja kevadine moekampaania, mis on esimene tehisintellektiga loodud kampaania Eestis. Saates saame teada kampaania sünni tagamaadest ning ka seda, kuidas üldse on võimalik tehisintellekti turunduses rohkem ära kasutada.
Saadet juhib Keit Ausner.
Pildil: Agentuur Imagine loovjuht Sven Luka, Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas ja Fotografiska Tallinna brändijuht Jorven Viilik. Foto: Äripäev
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.