Nii palju kaugelevaatavat uuesti mõtlemist ning innovatsiooni pole Eestis pikka aega näha olnud, lausus Telia ärikliendi üksuse juhi kohusetäitja Kristjan Kukk saates "Tehnoloogiakompass" positiivse näitena, mis kriisist kasu on olnud.
Lisaks on tema sõnul sundinud kriis teemasid, millest enne küll palju räägiti, kuid vähem tehti, suurema tõsidusega vaatama. Nendeks on näiteks kaugtöö ja digitaalsed meeskonnatöö vahendid.
Confido meditsiinigrupi juht Tarmo Kärsna lausus, et erinevate tööriistade kasutamise puhul tuleb kanalite valikul kindlasti eristada seda, mis on tööks otseselt vajalik ning seda, mis on lihtsalt "fun". Muidu uputab üks teist ära.
"Väljakutse, mis kindlasti ees seisab, kui eriolukord leevendub või lõpeb ning kõik võime tagasi kontoritesse tulla on see, kui paljud suudavad jätkata kaugtööd? Täna oleme kõik sundolukorras, kus kõik töötajad on kodus, me kõik oleme saanud kogemuse, et kõik toimib, aga kui tuleme kontoritesse tagasi, siis peab tulema sisemine kokkulepe. Aga kuidas nüüd edasi?" lausus Kärsna. "See müüt on langenud, et kaugtöö pole võimalik." Samas märkis ta, et kaugtöö tahe sõltub kindlasti ikkagi inimesest.
Saates rääkisime pikemalt sellest, kas kaugtöö tuli, et jääda, mis mõju avaldab see tuleviku töökorraldusele, kuidas mõjutab koroonakriis erameditsiini, mis muutuseid võib märgata ettevõtete seas ning mis kasu ja kahju on kriisist.
Nende ja teiste küsimuste üle arutlesid Confido meditsiinigrupi juht Tarmo Kärsna ja Telia ärikliendi üksuse juhi kohusetäitja Kristjan Kukk. Saadet juhtis Priit Pokk.
Saadet toetab Telia.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.