• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 23.06.20, 14:00

Sotsiaalmeedia uurija: ühekülgne info ekraanide mõjust ajab lapsevanemad segadusse

00:00
  • Karl-Eduard Salumäe
Sotsiaalmeedia uurija: ühekülgne info ekraanide mõjust ajab lapsevanemad segadusse

On väga suur vahe, kas inimene vaatab nutitelefoni ekraani tundide viisi selleks, et kirjutada oma lemmikbändi kohta ja tegeleda seeläbi sisuliselt algelise muusikakriitikaga, või kerib lihtsalt Facebooki seina ja tunneb, et kõik peale tema käivad reisil ja on saledamad, ütleb interneti ja sotsiaalmeedia uurija Katrin Tiidenberg saates „Eetris on Tallinna Ülikool“.

Saates tuleb juttu ka mitmest teisest ekraanimeediaga seotud tahust. Katrin Tiidenbergi usutleb Karl-Eduard Salumäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele