• OMX Baltic0,34%284,92
  • OMX Riga−0,1%876,15
  • OMX Tallinn0,54%1 800,61
  • OMX Vilnius0,3%1 121,22
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1000,18%8 520,54
  • Nikkei 2250,32%39 027,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,07
  • OMX Baltic0,34%284,92
  • OMX Riga−0,1%876,15
  • OMX Tallinn0,54%1 800,61
  • OMX Vilnius0,3%1 121,22
  • S&P 5001%5 996,66
  • DOW 300,78%43 487,83
  • Nasdaq 1,51%19 630,2
  • FTSE 1000,18%8 520,54
  • Nikkei 2250,32%39 027,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%105,07
  • 10.10.19, 14:00
Tähelepanu! Podcast on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Takso on oleviku isesõitev auto

00:00
Takso on oleviku isesõitev auto

Kas teate, mis toimus taksondusega seoses Eestis aastal 1921 ja miks on Tallink Takso tellimisnumber sama? Kuidas mahuvad turule nii sõidujagamise- kui ka taksoteenus, mis on nende erinevused? Milliseid mugavusi pakub tellimisäpp Taxilink ja kui keskkonnasõbralikud on Tallink Takso ja Takso24 autod?

Saates on külas Tallink Takso juhatuse liige Tõnu Uusmaa ja Taxitechi juhatuse liige Üllar Tali. Küsib Andres Panksepp.

Foto autor: Andras Kralla.
Saadet toetab Tallink Takso.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele