Soodsama hinnaga omatoodete müük on kasvutrendis, ütles Rimi Eesti vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
"Praegu on aeg, kus otsitakse allahindlusega tooteid," rääkis Bats Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis.
Bats tunnistas, et kuigi Rimi on üritanud muuta Eesti traditsioonilisemat jõululauda ja pakkuda tervislikuma alternatiivina näiteks kalatooteid, siis suures pildis eestlane eelistab siiski seapraadi. "Eestlane on väga traditsioonialdis. Ta ostab ikka seda, mida tema vanaemad ja vanaisad panid lauale," lisas Bats.
Juttu tuli ka sellest, kuidas enamtarbimine läheb kokku kaupmehe püüdlusega edendada vastutustundlikku ettevõtlust.
Katrin Batsi intervjueeris Karl-Eduard Salumäe.
Fotol Katrin Bats. Foto autor: Raul Mee.
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.