Balsnack müüb kartulikrõpse juba mitmetesse kaugetesse riikidesse, kuid suuremate mahtude müümiseks on mitmed kliendid neid enda turule koos tehasega kutsnud, rääkis ettevõtte asutaja ja tänavune presidendi teenetemärgi kavaler Elmar Rusing.
“Selge on see, et suure osa tooret saaks osta kohapealt ja ilmselt ka võibolla tööjõud oleks soodsam ja nii edasi. Mahuks sinna hinnaraami, mis nende ootus on. See on nii Saudi Araabias olnud, Emiraatides on see jutuks olnud, et tulge kohale,” kirjeldas Rusing Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Rusingu sõnul otsibki Balsnack praegu lahendusi, kuidas ehitada mobiilsemad tootmisliinid, millega minna kartulivahvleid tootma Araabiasse või kasvõi Jaapanisse.
Rusing tegi ka ka ülevaate, kuidas Balsnackil eelmisel aastal läks ja millistel turgudel mullu Eesti kartulikrõpsude nõudlus kõige rohkem kasvas. Samuti rääkis ta, mille taha on Balsnacki suurem läbilöök kaugetel turgudel seni jäänud ja mis eesmärgid on ta juhatusele tänavuseks seadnud.
Juttu tuli ka sisendhindade klientidele kandmisest, Eesti toidutöösturite käekäigust ja laiemalt Euroopa tootjate konkurentsivõimest.
Küsis Janno Riispapp.
Foto autor: Raul Mee
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.