Oled kindlasti tundnud ärevust, kui jõuad kohtumisel hetkeni, kui pead kliendile hinna välja ütlema. Sa teeksid kõik, et seda olukorda kuidagi pehmendada.
- Silver Rooger ja Urmas Kamdron räägivad, kuidas hinna ütlemisel kasutada hamburgeri meetodit. Foto: Äripäev
Saates "Nimed müügitahvlil" anname häid ja praktilisi nõuandeid, kuidas öelda hind välja nii, et see ei tunduks ei kliendile ega ütlejale endale kallis. Kuidas hinna ütlemisel kasutada hamburgeri meetodit, lisaks mõned näited heast closing'ust.
Saadet juhivad Urmas Kamdron ja Silver Rooger.
Saadet toetab Dominate Sales.
Kuulake saadet siit:
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”