Oled kindlasti tundnud ärevust, kui jõuad kohtumisel hetkeni, kui pead kliendile hinna välja ütlema. Sa teeksid kõik, et seda olukorda kuidagi pehmendada.
- Silver Rooger ja Urmas Kamdron räägivad, kuidas hinna ütlemisel kasutada hamburgeri meetodit. Foto: Äripäev
Saates "Nimed müügitahvlil" anname häid ja praktilisi nõuandeid, kuidas öelda hind välja nii, et see ei tunduks ei kliendile ega ütlejale endale kallis. Kuidas hinna ütlemisel kasutada hamburgeri meetodit, lisaks mõned näited heast closing'ust.
Saadet juhivad Urmas Kamdron ja Silver Rooger.
Saadet toetab Dominate Sales.
Kuulake saadet siit:
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.