Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ülemiste ja Balti jaama vahele tuleb panna rong tihedalt käima
Transpordiekspert Hannes Luts rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis ajakirjanik Priit Pokile trammiliikluse miljardiplaanist.
Transpordieksperdi Hannes Lutsu sõnul peaks trammiliiklust edasi arendama, et liinid viiksid nii Lasnamäele kui ka Viimsisse. Foto: Liis Treimann
Tallinna trammiliikluse miljardiplaan viiks trammid 30aastase periood jooksul nii Lasnamäele kui ka Rae valda, nii Mustamäele kui ka Viimsisse. Lisaks tähendaks see mastaapse ühisterminali rajamist Kristiinesse.
Täna avalikustatud Tallinna ja Harjumaa kergrööbastranspordi arendusplaan läheks täielikult realiseerimisel maksma – küll 30 aasta peale hajutatuna – pea miljard eurot. Ambitsioonikas kava pidurdaks aina kasvavat autostumist, kuid "ideaalvariandis" tõenäoliselt siiski ei teostu, kuna on kallis ega leia ilmselt ka poliitilist konsensust.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.