Ettevõtted peaksid üle vaatama, et nende koduleht oleks mobiilisõbralik, sõnas Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. Nimelt on mobiiltelefon esimene koht, kust uuringute järgi toote või firma kohta infot otsitakse.
- Kui 2–3 sekundi jooksul koduleht või e-pood ei meeldi, pannakse see kinni, tõdes E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. Foto: Raul Mee
Internetimüügi osakaal jaekaubanduses järjest kasvab, moodustades juba viiendiku. Ühtekokku kulutasid eestlased netiostudele mullu 1,4 miljardit eurot.
Sellest, mida see tähendab, rääkisime teisipäevases hommikuprogrammis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Väädiga.
Veel kõnelesime sellest, kuhu edasi – kui palju on sellel trendil veel kasvuruumi? Mis seda pärsib? Kuidas muutuvad nende trendide mõjul tavapoed ja kaubanduskeskused?
Intervjueeris Neeme Korv.
Kuula intervjuud siit:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.