Nõupidamisteruume müüv Silen Space on oma toodangu turustamisel, hoolimata lühikesest tegutsemisajast, olnud väga edukas. Võtmefaktoriteks on konkurentidest eristuv toode ja selgelt paika pandud turundusstrateegia.
Vaikseid nõupidamisteruume pakkuv Silen tegutseb edukalt välisturgudel. Foto: Silen Space
Seekordses Äripäeva Raadio saates "Eetris on turundusuudised" on külas Silen Space juht Endrus Arge ja Goal Marketing loovjuht Marko Saue ning juttu tuleb Silen Space näitel eksporditurgudele laienemisest ja kuidas teha reklaami väljaspool Eestit. Saatejuht on Uku Nurk.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.