Elisa Eesti on rakendanud aja- ning kohapaindlikke tööviise juba üle viie aasta: lühemad tööpäevad, lühemad töönädalad, töötamine distantsilt jms. Nüüdse eriolukorra ajal tuli aga pea kõik töötajad koju saata.
- Ülemiste Kaubanduskeskuse laienduse avamine 2014. Samal ajal tutvustas Elisa uut kauplust ja uut logo. Foto: Raul Mee
Milliseid muudatusi see kaasa tõi, kuidas Elisa seni sujuvalt toiminud tööprotsesse ümber korraldas ning kuivõrd on töötajad olukorraga rahul, selgitavad Elisa Eesti juhatuse liikmed, ärikliendiüksuse juht Margus Vaino ja erakliendiüksuse juht Andrus Hiiepuu.
Saatejuht on Indrek Kald.
Saadet toetab Elisa Eesti.
Kuulake saadet siit:
Elisa juhid: varasema äri juurde me pärast kriisi enam ei naase
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.