"Lavajuttude" saade on salvestatud juuni alguses toimunud Teeninduskonverentsil. Saates kõlab kaks teenindusteemalist kogemuslugu.
- Söögikohtade Leib Restoran ja Lore Bistroo juht Kristjan Peäske oli nooruspõlves juhtimises tugevalt distsipliini usku, kuid ajapikku on see mõttemaailm tugevalt muutunud. See kajastub ka tema restoraniäris. Foto: Raul Mee
Esmalt kuuleb restoraniärimehe Kristjan Peäske mõtisklust sellest, milline peaks olema restorani juhtimisstiil ning kuidas inimesi värvata. Peäske räägib, kuidas tema juhtimisalane maailmavaade on ajas teinud 180kraadise pöörde võrreldes nooruspõlvega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.