Kuidas tegutsevad noored ja ägedad brändid?
- Ampleri turundusjuht Ott Ilves (vasakul), saatejuht Uku Nurk ja Aegaon tegevjuht Rauno Kutti. Foto: Äripäev
Rääkisime saates Ampleri turundusjuhi Ott Ilvese ja Aegaon tegevjuhi Rauno Kuttiga sellest, kuidas nad on oma brändid üles ehitanud, mis on nende brändi peamisteks tõusumootoriteks ja kuidas nad nii head välja näevad.
Saadet "Eetris on turundusuudised" juhib Uku Nurk.
Kuula saadet siit:
Noored brändid löövad laineid
Seotud lood
Telia Digikoristuspäev toimub juba 31. jaanuaril. Meenutame, kuidas viidi sel aastal digikoristust läbi Eesti Kaitseväes, kus IT-süsteemidest ja seadmetest kustutati kokku kümnete terabaitide ulatuses digikeltsa.