Kuidas avaldusid koroonakriisi mõjud aiandus- ja floristikaettevõttele, räägib saates Jardini tegevjuht Kaisa Moora. Kogemusloo keskmes on strateegiad äritegevuse jätkamiseks, kommunikatsioon koostööpartnerite ja töötajatega ning õppemomendid.
- Floristikaettevõtte Jardin tegevjuhi Kaisa Moora sõnul on võimalik kriisi järel tegevust jätkata, kui suhted ei lähe teravaks ja ise ei anna alla. Foto: Erakogu
Lisaks kuuleme saates hiljutistest toataimede ja lõikelillede trendidest ning Jardini uuest lilleteenusest nimega Metsporgand, mis aitab püsivalt kodud ja kontorid täita värskete lilledega.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula saadet siit:
Lillepoodide keti juht: kauplused ei kao kuhugi
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti tööportaale külastati 2024. aastal enam kui 35 miljonit korda. Pooled külastustest tehti CVKeskus.ee tööportaali, millele järgnesid Töötukassa (20% külastustest) ja CV-Online (16% külastustest), näitab veebianalüütika ettevõtte Similarweb värske statistika.