• OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • OMX Baltic−0,21%297,73
  • OMX Riga−0,17%862,35
  • OMX Tallinn0,1%1 955,68
  • OMX Vilnius−0,39%1 143,3
  • S&P 5000,13%5 282,7
  • DOW 30−1,33%39 142,23
  • Nasdaq −0,13%16 286,45
  • FTSE 1000,00%8 275,66
  • Nikkei 2251,03%34 730,28
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,45
  • ST
  • 17.04.25, 13:32

Viis nõuannet, kuidas reklaamidega silma paista

Tähelepanu võitmine turunduses on olulisem kui kunagi varem, kuid silma paista on üha keerukam. Saates “Password – Make Marketing Fun Again" tuuakse esile viis tugisammast, mis aitavad tarbija tähelepanu haarata ja brändi tuntust kasvatada.
Saatejuht Hando Sinisalu ja Omnicom Media Groupi digijuht Angelo Maiuri räägivad saates, kuidas turundusega tähelepanu püüda.
  • Saatejuht Hando Sinisalu ja Omnicom Media Groupi digijuht Angelo Maiuri räägivad saates, kuidas turundusega tähelepanu püüda.
  • Foto: Äripäev
Omnicom Media Groupi digijuhi Angelo Maiuri sõnul muudavad kanalite kasvav hulk ja madalad alustamisbarjäärid sotsiaalmeedias silma paistmise üha keerukamaks. Ka noorte tähelepanu lüheneb – näiteks TikTokis on keskmine video vaatamise pikkus alla sekundi.
Maiuri lahkab saates ka reklaami mõõtmise väljakutseid digitaalsel ajastul, kus "keegi ei maksa laikide eest palka". Ta rõhutab bränditurunduse pikaajalist mõju ja julgustab nooremaid turundajaid õppima varasematest edulugudest.
Saates tuleb juttu emotsioonidest, kontekstist, erinevate meelte kaasamisest ning keskkonnast ja sellest, kuidas erinevaid loovlahendusi meediavalikuga sobitada. Saadet juhib Hando Sinisalu.
Viis nõuannet, kuidas reklaamidega silma paista
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele