Kommunikatsioonibüroo Miltton New Nordics tegevjuht ja kaasasutaja Annika Arras paneb segastel aegadel riigi tähelepanu püüdvatele ettevõtetele südamele, et nende sõnum oleks läbi mõeldud ja sellel oleks sisu taga. Tähelepanu selle enda pärast tuleb hoopis kahjuks.

- Põllumeeste meeleavaldus riigikogu ees 2019. aasta lõpus. Pilt on illustreeriv. Foto: Andras Kralla/Äripäev
Arras tõdes Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et sotsiaalmeedia muudab tühja kära tegemise veelgi lihtsamaks, kuid sellest tuleks hoiduda.
Arrasega tuli juttu aga paljust muustki. Näiteks tõdes ta, et on pidanud eelmise valitsuse liikmete väljaütlemiste tõttu koostama välismaa kolleegidele hulgaliselt raporteid stiilis „Mida tegelikult mõeldi“.
Kuula Hando Sinisalule antud intervjuust lähemalt, kui suur mainekahju on Annika Arrase hinnangul viimase kahe aasta jooksul Eesti riigile tehtud.
Kommunikatsioonieksperdi soovitus firmadele: tühja tähelepanu pole vaja
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.