Kommunikatsioonibüroo Miltton New Nordics tegevjuht ja kaasasutaja Annika Arras paneb segastel aegadel riigi tähelepanu püüdvatele ettevõtetele südamele, et nende sõnum oleks läbi mõeldud ja sellel oleks sisu taga. Tähelepanu selle enda pärast tuleb hoopis kahjuks.
- Põllumeeste meeleavaldus riigikogu ees 2019. aasta lõpus. Pilt on illustreeriv. Foto: Andras Kralla/Äripäev
Arras tõdes Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et sotsiaalmeedia muudab tühja kära tegemise veelgi lihtsamaks, kuid sellest tuleks hoiduda.
Arrasega tuli juttu aga paljust muustki. Näiteks tõdes ta, et on pidanud eelmise valitsuse liikmete väljaütlemiste tõttu koostama välismaa kolleegidele hulgaliselt raporteid stiilis „Mida tegelikult mõeldi“.
Kuula Hando Sinisalule antud intervjuust lähemalt, kui suur mainekahju on Annika Arrase hinnangul viimase kahe aasta jooksul Eesti riigile tehtud.
Kommunikatsioonieksperdi soovitus firmadele: tühja tähelepanu pole vaja
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.