Raido Rüütel teadis väiksest peale, et temast peab saama samasugune rallimees nagu tema kuulus isa Hans. ENSV tingimustes läks aga isegi Hans Rüütli pojal võidusõidumaailma sisse pääsemiseks vaja kummalist ja lõbusat juhust, mis istutas ta Estonia vormeli rooli. Ja ega edasigi lihtne polnud.
- Raido Rüütel (vuntsidega) koos kaardilugeja Tõnu Vunniga, kõrval nende Karksi kirjadega Lada VFTS. Pilt on tehtud rallil "Sojuz '85", mille mehed lõpetasid 4. kohal. Foto: Verner Puhm / Rahvusarhiiv
Kõigest sellest räägib Raido Rüütel Äripäeva raadio saates „Autojutud“. Eesti üks paremaid autosportlasi 1970ndatel ja 1980ndatel, kodumaa meistrivõistlustel 13 kulda võitnud ja üleliidulise autoralli meistrivõistluste hõbemedalist selgitab, mismoodi tollane süsteem toimis ning kuidas tema karjäär kulges, ent juttu tuleb ka paljust muust. Näiteks sellest, milline oli legendaarne ralliauto Lada VFTS piloodi korvistmelt kogetuna.
„Autojuttude“ saatejuht on Karl-Eduard Salumäe.
Nõukogude Eesti üks säravamaid rallikarjääre algas napsuse vormelisõitja kutsest
Seotud lood
Rail Balticu Ülemiste terminali ehitustööd käivad: mitmed töövõtjad on juba kaasatud ja õige pea kuulutatakse välja veel neli hanget. Peagi alustatakse jalakäijate rõõmuks ka T1st Ülemiste Keskuseni viiva tunneli ehitamisega.