Idufirma So.Fa.Dog üritab pärast aastast tegutsemist ja raskusi liikuda edasi õhinapõhise majandusmudeliga.
- Lauri Meidla Foto: Liis Treimann
"Inimesi faktid ei huvita, nad tahavad emotsiooni," võttis Meidla kokku senised õppetunnid. Samuti tunnistas ta, et tema prognoos suurest rahavajadusest pidas paika.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.