Kaubandusäri üldine kasumlikkus võrreldes Põhjalaga annab selgelt järele ja konkurents on sektoris tihe, selgus saatest “Äripäeva TOP”.
- (Vasakult) KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juhi Tarmo Toiger, Circle-K Eesti kaubandusdirektor Diana Veigel, Coca-Cola HBC Baltikumi ja Poola juht Jaak Mikkel. Foto: Erakogu
KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juhi Tarmo Toigeri sõnul kukub toidukaupluste kasumlikkus veelgi ja seda ka põhjusel, et tegijaid, nagu Lidl, on turule lisandumas. Lidli tulek mõjutab tema hinnangul kogu turgu.
Seekordses saates võtame ette jae- ja hulgikaubanduse TOPi. Saates on kolm külalist: Circle-K Eesti kaubandusdirektor Diana Veigel, Coca-Cola HBC Baltikumi ja Poola juht Jaak Mikkel ning KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger.
Räägime kaubanduse trendidest, automatiseerimisest ja robotiseerimisest, tarbijakäitumise muutumisest ja töötajate leidmisest ja hoidmisest.
Saadet juhib Hando Sinisalu.
Kuula siit:
Kaubandusäri otsib efektiivsust
Seotud lood
Rahvamassid, ekstreemsed ilmastikuolud, elektrikatkestus, probleemid tehnikaga, vara lõhkumine, veekogude lähedus ja keelatud esemed – need on vaid mõned näited, millega tuleb arvestada ühe ürituse turvalisuse tagamisel. Iga turvapartner peab kõikvõimalikud stsenaariumid läbi mõtlema, mis võib juhtuda ning mis võib minna valesti. Vahel võib pisieksimus ühe meeldiva koosviibimise hetkega rikkuda.