Kaubandusäri üldine kasumlikkus võrreldes Põhjalaga annab selgelt järele ja konkurents on sektoris tihe, selgus saatest “Äripäeva TOP”.

- (Vasakult) KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juhi Tarmo Toiger, Circle-K Eesti kaubandusdirektor Diana Veigel, Coca-Cola HBC Baltikumi ja Poola juht Jaak Mikkel. Foto: Erakogu
KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juhi Tarmo Toigeri sõnul kukub toidukaupluste kasumlikkus veelgi ja seda ka põhjusel, et tegijaid, nagu Lidl, on turule lisandumas. Lidli tulek mõjutab tema hinnangul kogu turgu.
Seekordses saates võtame ette jae- ja hulgikaubanduse TOPi. Saates on kolm külalist: Circle-K Eesti kaubandusdirektor Diana Veigel, Coca-Cola HBC Baltikumi ja Poola juht Jaak Mikkel ning KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger.
Räägime kaubanduse trendidest, automatiseerimisest ja robotiseerimisest, tarbijakäitumise muutumisest ja töötajate leidmisest ja hoidmisest.
Saadet juhib Hando Sinisalu.
Kuula siit:
Kaubandusäri otsib efektiivsust
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.