• OMX Baltic−0,57%272,27
  • OMX Riga−0,71%866,3
  • OMX Tallinn−0,38%1 735,67
  • OMX Vilnius−0,18%1 052,16
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,02%8 185,7
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,62
  • OMX Baltic−0,57%272,27
  • OMX Riga−0,71%866,3
  • OMX Tallinn−0,38%1 735,67
  • OMX Vilnius−0,18%1 052,16
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,02%8 185,7
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,62
  • 29.11.21, 11:00

Olympic Entertainment Groupi kogemus: kuidas nullist organisatsiooni väärtusi lansseerida?

Olympic Entertainment Group lansseeris hiljuti ettevõtte uued väärtused ja sellest, kuidas see protsess täpselt välja nägi, räägimegi personalidirektori Helena Everti ning turundusdirektori Liina Liiviga saates „Minu karjäärˮ.
Olympic Entertainment Groupi personalidirektor Helena Evert (vasakul) ja turundusdirektor Liina Liiv
  • Olympic Entertainment Groupi personalidirektor Helena Evert (vasakul) ja turundusdirektor Liina Liiv Foto: Andres Laanem
Kuna uued väärtused lansseeriti üle kogu grupi, siis oli tegutsemist palju – kuuleme, kuidas neid töötajatele kommunikeeriti ning mis lansseerimisel hästi läks ja kuidas aitavad uued väärtused kaasa organisatsioonikultuuri arendamisele. Samuti jagavad asjaosalised väärtuste põhimõtteid ja suurimaid õppekohti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele