• OMX Baltic0,58%282,6
  • OMX Riga0,45%875,62
  • OMX Tallinn0,86%1 782,16
  • OMX Vilnius0,57%1 110,43
  • S&P 5000,00%5 842,91
  • DOW 300,00%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,98%8 282,12
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,31
  • OMX Baltic0,58%282,6
  • OMX Riga0,45%875,62
  • OMX Tallinn0,86%1 782,16
  • OMX Vilnius0,57%1 110,43
  • S&P 5000,00%5 842,91
  • DOW 300,00%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,98%8 282,12
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,31
  • 19.01.22, 11:37

Ekspert tööandja brändingust: ära tee kampaaniat, mida oma töötaja ei usu

Nõustamisettevõtte Meta Advisory Groupi äriarendusdirektor Ann Hiiemaa rääkis, et tööandja brändingu puhul on alati usutavam, kui töötajad räägivad ise enda kogemustest ettevõttes. Sealjuures on aga oluline, et töötajad oleksid päriselt töökeskkonnaga rahul.
Eksperdi sõnul tasub töötajaid brändingusse kaasata vaid juhul, kui töötajad on rahul.
  • Eksperdi sõnul tasub töötajaid brändingusse kaasata vaid juhul, kui töötajad on rahul. Foto: Andras Kralla
Hiiemaa rääkis, kuidas teha edukat tööandja brändingut ja kuidas talente ligi tõmmata. Sealjuures tõi ta välja, millised võtted erinevates valdkondades töötavad ja mida uue põlvkonna töötajad praegu tööandjalt ootavad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele