Ekspert tööandja brändingust: ära tee kampaaniat, mida oma töötaja ei usu
Nõustamisettevõtte Meta Advisory Groupi äriarendusdirektor Ann Hiiemaa rääkis, et tööandja brändingu puhul on alati usutavam, kui töötajad räägivad ise enda kogemustest ettevõttes. Sealjuures on aga oluline, et töötajad oleksid päriselt töökeskkonnaga rahul.
Eksperdi sõnul tasub töötajaid brändingusse kaasata vaid juhul, kui töötajad on rahul. Foto: Andras Kralla
Hiiemaa rääkis, kuidas teha edukat tööandja brändingut ja kuidas talente ligi tõmmata. Sealjuures tõi ta välja, millised võtted erinevates valdkondades töötavad ja mida uue põlvkonna töötajad praegu tööandjalt ootavad.
Baltikumi juhtiva energiaettevõttena paistab Ignitis Group silma nii oma tugeva kasvuloo, portfelli mitmekesisuse kui tugeva dividendipoliitikaga. Vilniuse börsil noteeritud ettevõte on suutnud IPOst alates kahekordistada oma kohandatud EBITDAt ja viiekordistada oma taastuvenergia portfelli, tagades seejuures atraktiivse dividenditootluse. Ignitis Groupi investorsuhete juht Aine Riffel-Grinkevičienė jagab, mis on ettevõtte senise eduloo taga ning mida võiksid investorid oodata lähiaastatel.