Peetri Pizza jaoks oli möödunud aasta rekordiline – ligi poolesaja pizzeria peale müüdi kokku üle kahe miljoni pitsa. Värskest Äripäeva raadio sisuturundussaatest kuuleb, mis on selle edu taga.
- Peetri Pizza omanik ja juht Marko Pleiats töötas enne omanikuks saamist Peetri Pizza frantsiisiparneri ja piloodina. Foto: Erakogu
Kui pandeemia algas, oli pitsaketi praegune omanik Marko Pleiats juhina töötanud neli kuud. "Nii mõnigi öö jäi magamata. Kõigepealt toimus 2020. aasta märtsis kukkumine kogu keti müügilt 42 protsenti. Kuid see taastus kiiresti. Kaks kuud hiljem olime enam-vähem tagasi reel," rääkis Pleiats, mis eelnes rekordilisele aastale.
Eelnevalt piloodi ametit pidanud, räägib Marko Pleiats saates ka sellest, kuidas ta mõned aastad tagasi Eesti vanima pitsaketi omanikuks sai. Kuuleme, mida on ta pilooditööst oma praegusesse rolli üle kandnud.
Marko avab saates Peetri Pizza ambitsioonikaid plaane ja selgitab, kuidas frantsiisi ärimudel aitab eesmärkideni jõuda. Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Kuula saadet siit:
Eesti vanima pitsaketi uuendused tõid rekordilise aasta
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.