Riiklikku lennundusettevõtet Nordica ei kavatse riik praegu erastada, kuid mõne aasta pärast võib olukord pöörduda, märkis majandus- ja taristuminister Taavi Aas.
Nordica lennuk aastal 2015 Tallinna lennujaamas. Foto: Andres Haabu
"Tulemused räägivad enda eest ja nende pealt mõne aasta jooksul on kindlasti võimalik leida partnereid," ütles Aas, viidates Nordica kui ettevõtte kasumlikkusele. "Et mitte ainult riik ei ole selle ettevõtte omanik, vaid tuleb ka keegi teine juurde."
Riiklik lennundusgrupp Nordic Aviation Group plaanib liisida paari aasta jooksul 10 Airbusi lennukit, et oma mahtu kasvatada ja vajadusel ka tšarterlende lennata.
Miks peetakse rööbastransporti kõige keskkonnasõbralikumaks transpordiliigiks ja kuidas eri transpordiliikide keskkonnamõju üldse võrrelda ja hinnata, selgitab Äripäeva raadio sisuturundussaates Rail Baltic Estonia keskkonnajuht Roland Müür.
Hololei: palju raha on eraldatud, vähe raha on kasutatud
„Veidikene nagu hakkame, mehed, minema. On teada, kui suur see on, aga kui suur see ikkagi on …“ kirjeldas Rail Baltic Estonia värske juht Anvar Salomets, miks on Baltimaade suurim taristuprojekt pikalt toppama jäänud.
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.