Obskuurne majandus: Coca-Cola tegi sajandi turundusfopaa
1980ndatel märkas Coca-Cola, et jääb alla Pepsile. Coca-Colal hakkas turuliidri roll käest libisema ning ka aktsiad olid juba üle kümne aasta tasahilju langemas.
1980ndatel oli võimalus, et sellist Coca-Colat tänapäeval juua ei saakski. Foto: MARCOS BRINDICCI
Midagi tuli ette võtta. Millegipärast armastasid just noored inimesed Pepsit rohkem kui Coca-Colat. Järelikult tuleb neile paremini läheneda. Ja Coca-Cola püüdis seda teha, kuid asjad läksid väga käest ära ja sellist viga nad enam ei korda.
Puhas töökeskkond tõstab inimeste motivatsiooni, mõjub hästi produktiivsusele ning jätab ka klientidele ning külalistele hea esmamulje. Tööruumides veedame väga suure osa oma ajast ning mitte keegi meist ei tunne end hästi ruumides, kus on üldine puhtuse tase madal.