Müügimees Amazonis kauplemisest: ostjad jätab külmaks liigne uuenduslikkus ja lihtsus
Klientidele ei lähe peale liiga innovaatilised ega ka lihtsad tooted, mis ei loo piisavalt lisandväärtust, rääkis Digital Merchanti tegevjuht Mihkel Moosel Äripäeva raadios.
Intervjuus rääkis Mihkel Moosel, kuidas olla Amazonis edukas.
Foto: Reuters/Scanpix
Mooseli sõnul on Amazonis müügi edu valem süsteemne ja põhjalik eeltöö. “Sa pead investeerima eeltöös konkurentide ja kliendi mõistmisesse ning unikaalse väärtuspakkumise loomisesse,” rääkis Moosel ja lisas, et eeltöö loob edu aluse.
Jaekaubandus liigub üha enam digitaalsete lahenduste suunas, milles e-poed mängivad olulist rolli. „Ostu sooritamisel e-poest saavad otsustavaks, kui lihtsaks on tehtud kauba leidmine ja selle eest tasumine,“ rääkis SEB ärisegmendi müügijuht Riho Treumuth Äripäeva raadios.