Klientidele ei lähe peale liiga innovaatilised ega ka lihtsad tooted, mis ei loo piisavalt lisandväärtust, rääkis Digital Merchanti tegevjuht Mihkel Moosel Äripäeva raadios.
- Intervjuus rääkis Mihkel Moosel, kuidas olla Amazonis edukas. Foto: Reuters/Scanpix
Mooseli sõnul on Amazonis müügi edu valem süsteemne ja põhjalik eeltöö. “Sa pead investeerima eeltöös konkurentide ja kliendi mõistmisesse ning unikaalse väärtuspakkumise loomisesse,” rääkis Moosel ja lisas, et eeltöö loob edu aluse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.