• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%92,58
  • 03.10.22, 11:00

Tele2: inimeste tunnustamine on heade tulemuste eeldus, mitte tagajärg

„Ei ole võimalik juhtida teisi, kui sa ei oska juhtida ennast,“ ütleb ettevõtte Tele2 juhatuse praktikant Kamen Reivik, kel on võimalus ühe aasta jooksul õppida tippjuhtidelt ehk Tele2 juhatuse liikmetelt.
Sirli Seliov, Siim Lääts ja Karmen Reivik räägivad saates telekommunikatsiooniettevõtte Tele2 töö- ja juhtimiskultuurist.
  • Sirli Seliov, Siim Lääts ja Karmen Reivik räägivad saates telekommunikatsiooniettevõtte Tele2 töö- ja juhtimiskultuurist. Foto: Kadrin Kahu
Äripäeva raadio saade "Minu karjäär" keskendub juhtimisele ja juhi mõjule. Kui suur on juhi mõju meeskonnale ja kuidas teha nii, et see mõju ulatuks ka iga viimase kliendini, keda Tele2 nimetatakse sõpradeks?

Seotud lood

Saated
  • 04.10.21, 11:33
Tele2 pöörab oma töötajad wow-teeninduse usku
Tele2 on väga tugevalt ette võtnud oma teeninduskultuuri ning püstitanud ambitsioonika eesmärgi – saada parimaks teenindusettevõtteks Eestis. Millised on Tele2 viis väärtustega põimitud teeninduspõhimõtet, millest igapäevatöös lähtutakse, räägivad Äripäeva raadio karjääriteemalises saates chief happiness officer Sirli Seliov, teenindusguru Helena Viiroja ja juhtkonna praktikant Liisi Siil.
Saated
  • 14.03.22, 15:16
Sideturu trend: klienti hoiab hea teenindus, mitte madal hind
Kuna hinnavahed eri operaatorite teenuste vahel ei ole meeletud, on kliendi jaoks mõne euro säästmise asemel olulisem teeninduse kvaliteet. Ehk et kliendile pakutaks täpselt seda, mille järele on vajadus, ning tullakse soovides vastu, rääkis saates "Alustava ettevõtja A&O" Tele2 interneti teenuse äri juht Linda Marie Ormus.
Uudised
  • 27.07.22, 18:17
Tele2 saab 5G-sagedusloa teistest mitu miljonit odavamalt
5G-sagedusala avalikul konkursil õnnestus Tele2-l saada sagedusluba konkurentidega võrreldes mitu korda odavamalt – suisa miljonite võrra.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.02.25, 13:43
Tehnopoli AI kiirendisse käib uus värbamine
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele