Kõik õpilased ei pea minema inseneriks õppima, aga neid peaks julgustama tegema õigeid valikuid, ütleb ettevõtte Kõu Mobility Group juht Kristjan Maruste Äripäeva raadios ja kirjeldab, milliseid muudatusi võiks näiteks põhikoolides selleks ette võtta.
- Ettevõtte Comodule juht Kristjan Maruste ja Fractory asutaja Martin Vares. Foto: Harro Puusild
Sisuturundussaate "Fractory küsib, tööstus vastab" fookuses on Kõu Mobility Group, mis koondab enda alla tõukerattabrändid Tuul ja Äike ning IoT-lahendusi arendava Comodule´i. Saates on külas ettevõtte asutaja ja juht Kristjan Maruste, kellega räägime ettevõtte arenguloost ja tänapäevast. Lisaks on fookuses tootearendus ja insenerid, aga ka tööstuse järelkasv laiemalt.
Veel räägib noor juht saates, miks ta tõukerattaid Eestis toodab, ja avaldab ka oma nägemuse, kuhu ettevõte lähitulevikus jõuda võiks. Saadet juhivad Fractory asutaja Martin Vares ja Harro Puusild.
Kristjan Maruste inseneride järelkasvust: juba põhikoolis tuleks noorte valikuid suunata
Seotud lood
Kristjan Maruste jätkab emafirma juhina
Eesti tehnoloogiaettevõte Comodule muudab ettevõtte struktuuri ja loob grupi, mis koondab enda alla kolm ettevõtet. Senine Comodule'i juht Kristjan Maruste asub juhtima emaettevõtet, Comodule'i ette astub teine asutaja Teet Praks.
Ettevõttes tehti ümberkorraldused!
Oma elektroonikakomponente tootev Eesti tehnoloogiaettevõte Comodule teenindab mitme kriisi tekke mõjul ka neid kliente, kes seni otsisid osi Hiinast, ütles Comodule'i kaasasutaja ja pikaaegne tegevjuht Kristjan Maruste.
Kuidas vanast nutitelefonist uus "tööloom" saada? Elektroonika ringmajandusega tegelev Foxway avas hiljuti Tartus uue vanade seadmete ümbertöötlemise tehase, et teenindada aina kasvavat mahtu.
Silmapaistvate siinsete juhtide teed iseloomustavad ootamatud karjääripöörded ja avanenud võimalused ning riskijulgus suurelt ette võtta. Kuidas jõuda vastu ootuseid tippjuhiks ning selles ametis pikalt edukalt tegutseda, seda uurib Äripäeva raadio saade "Juhi jutud".
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.