Kuigi Benefiti põhitegevus on seotud autotöökodade loomisega ja vanaautode restaureerimise äri on ettevõtte kaasasutaja Sulev Naruski sõnul rohkem nagu hingele, sai vanaautode äriüksus hiljuti rikkamaks Porschede lepinguga.

- Benefiti omanikud Neil-Peeter Sarevet ja Sulev Narusk on äripartnerid juba 90ndatest saati. Foto: Raul Mee
Taani autoentusiast Jan Kalmar ja tema äripartner Tom Kristensen ehitavad eritellimusel eksklusiivseid Porschesid, mille hind algab poolest miljonist eurost. "Üheksakümnendate aastate autost, vanema Porsche näoga, saab väga heade tänapäevaste sõiduomadustega kiire auto. Lepingu alusel valmistab autode kere osa Benefit," rääkis Narusk Äripäeva raadios.
Saates räägime sellest, kuidas läheb autotöökodade sisustamise ja vanaautode restaureerimise äril ja uurime, kas ja kuidas on majanduse jahenemine selles sektoris endast märku andnud.
Lisaks räägime saates, millises seisus on kerekeskused Eestis, mida tähendab autotöökojale Benefiti terviklahendus, kuidas õnnestus ettevõttel kanda kinnitada Rootsis, ja avaldame erilise Porschede lepingu tagamaid.
Saadet juhib Mai Kroonmäe.
Unikaalne leping sõidutab Benefiti töökotta vanad Porsched
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!